Hogyan tanítsuk az írást az általános iskola alsó osztályaiban? (részlet)
Az oktatás és nevelés kérdései 12. szám
text
A magyar nyelv az általános iskola egyik legfontosabb tantárgya. Kezdeti fokon ez a tantárgy öt, látszólag különálló területre oszlik: olvasás, írás, fogalmazás, nyelvtan és helyesírás, beszélgetés. Ez az öt fejezet a tárgyi ismeretek nyújtása mellett azt a célt is szolgálja, hogy a gyermek szóbeli és írásbeli kifejezőkészségét fejlessze.
Title(s), language | |
---|---|
language | hungarian |
Subject, content, audience | |
subject | papír alapú könyv |
subject | oktatás |
subject | írás |
Table of contents | Előszó open table of contentsAz írástanítás helyzete az elmúlt években Az írástanítás célja és feltételei Előkészület az írásórára Szemléltetés az írásórán Házi feladat Az írástanítás kapcsolata más tárgyakkal A sorminta A füzetek használatáról Az I-IV. osztály írástanításának célja, anyaga és feldolgozása Az írástanítás további feladatai |
audience | general |
Creators, contributors | |
publisher | Tankönyvkiadó |
contributor | Szerkesztő: Faragó Lászlóné |
Time and places | |
place of publishing | Budapest |
location of physical object | Szendrő |
created | 1952-01-01 |
Attributes | |
medium | paper |
extent | 33,7 MB |
extent | 68 oldal |
format | |
Legal information | |
rightsholder | Magánszemély |
access rights | rights reserved - free access |
Source and data identifiers | |
source | Oktatástörténeti Gyűjtemény |
identifier | 5301 |
registration number | 370 H75/4242 |