Hogyan tanítsuk az írást az általános iskola alsó osztályaiban? (részlet)

Az oktatás és nevelés kérdései 12. szám

text

A magyar nyelv az általános iskola egyik legfontosabb tantárgya. Kezdeti fokon ez a tantárgy öt, látszólag különálló területre oszlik: olvasás, írás, fogalmazás, nyelvtan és helyesírás, beszélgetés. Ez az öt fejezet a tárgyi ismeretek nyújtása mellett azt a célt is szolgálja, hogy a gyermek szóbeli és írásbeli kifejezőkészségét fejlessze.

Title(s), language
language hungarian
Subject, content, audience
subject papír alapú könyv
subject oktatás
subject írás
Table of contents
Előszó
Az írástanítás helyzete az elmúlt években
Az írástanítás célja és feltételei
Előkészület az írásórára
Szemléltetés az írásórán
Házi feladat
Az írástanítás kapcsolata más tárgyakkal
A sorminta
A füzetek használatáról
Az I-IV. osztály írástanításának célja, anyaga és feldolgozása
Az írástanítás további feladatai
open table of contents
audience general
Creators, contributors
publisher Tankönyvkiadó
contributor Szerkesztő: Faragó Lászlóné
Time and places
place of publishing Budapest
location of physical object Szendrő
created 1952-01-01
Attributes
medium paper
extent 33,7 MB
extent 68 oldal
format PDF
Legal information
rightsholder Magánszemély
access rights rights reserved - free access
Source and data identifiers
source Oktatástörténeti Gyűjtemény
identifier 5301
registration number 370 H75/4242