Az olvasás-írás, számolás-mérés elemeinek tanítása I. (részlet)
Középső szakasz
text
A nevelés-oktatás egységéből kiindulva az olvasás-írás tanítása útján is a sérült személyiség optimális fejlesztését tűzték ki célul. Az aprólékosan kidolgozott módszertani lépésekkel is az értelmi, érzelmi, etikai források egyidejű gazdagítására törekedtek. Az olvasástanítási módszerek közül az elemző-összetevő-hangoztató módszer hagyományait igyekeztek konzekvensen, apró lépésekre bontva alkalmazni, lehetőséget adva más módszerek elemeinek az alkalmazására, az önálló pedagógiai munka, alkotókedv kibontakoztatására.
Title(s), language | |
---|---|
language | hungarian |
Subject, content, audience | |
subject | papír alapú könyv |
subject | pedagógia |
subject | mérés |
Table of contents | 1. Az olvasás-írás megalapozó képességek fejlesztése az alsó szakaszban open table of contents2. Az olvasás-írás elemeinek tanítása a harmadik csoportban 3. Az olvasás-írás elemeinek tanítása a negyedik csoportban 4. Az olvasás-írás elemeinek tanítása az ötödik csoportban 5. A számolás-mérés elemei tanításának főbb kérdései6. A számolás-mérés elemei tanítása a harmadik csoportban 7. A számolás-mérés elemeinek tanítás a a negyedik csoportban 8. A számolás-mérés elemeinek tanítása az ötödik csoportban |
audience | general |
Creators, contributors | |
creator | Kovács Tiborné, Dr. Jahn Ernő |
publisher | Művelődési Minisztérium |
Time and places | |
place of publishing | Budapest |
location of physical object | Szendrő |
created | 1988-01-02 |
Attributes | |
medium | paper |
extent | 53,9 MB |
extent | 177 oldal |
format | |
Legal information | |
rightsholder | Magánszemély |
access rights | rights reserved - free access |
Source and data identifiers | |
source | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
identifier | ISBN 963 682 200 X |
registration number | 25.394 |