Az olvasás-írás, számolás-mérés elemeinek tanítása I. (részlet)

Középső szakasz

text

A nevelés-oktatás egységéből kiindulva az olvasás-írás tanítása útján is a sérült személyiség optimális fejlesztését tűzték ki célul. Az aprólékosan kidolgozott módszertani lépésekkel is az értelmi, érzelmi, etikai források egyidejű gazdagítására törekedtek. Az olvasástanítási módszerek közül az elemző-összetevő-hangoztató módszer hagyományait igyekeztek konzekvensen, apró lépésekre bontva alkalmazni, lehetőséget adva más módszerek elemeinek az alkalmazására, az önálló pedagógiai munka, alkotókedv kibontakoztatására.

Title(s), language
language hungarian
Subject, content, audience
subject papír alapú könyv
subject pedagógia
subject mérés
Table of contents
1. Az olvasás-írás megalapozó képességek fejlesztése az alsó szakaszban
2. Az olvasás-írás elemeinek tanítása a harmadik csoportban
3. Az olvasás-írás elemeinek tanítása a negyedik csoportban
4. Az olvasás-írás elemeinek tanítása az ötödik csoportban
5. A számolás-mérés elemei tanításának főbb kérdései6. A számolás-mérés elemei tanítása a harmadik csoportban
7. A számolás-mérés elemeinek tanítás a a negyedik csoportban
8. A számolás-mérés elemeinek tanítása az ötödik csoportban
open table of contents
audience general
Creators, contributors
creator Kovács Tiborné, Dr. Jahn Ernő
publisher Művelődési Minisztérium
Time and places
place of publishing Budapest
location of physical object Szendrő
created 1988-01-02
Attributes
medium paper
extent 53,9 MB
extent 177 oldal
format PDF
Legal information
rightsholder Magánszemély
access rights rights reserved - free access
Source and data identifiers
source Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár
identifier ISBN 963 682 200 X
registration number 25.394