Az algoritmusok és a programozott oktatás (részlet)
A pedagógia időszerű kérdései külföldön
text
A programozott oktatást tudvalevőleg az a szükségszerűség hozta létre, hogy gyökeresen javítanunk kell az oktatás és a tanulás folyamatát, irányíthatóbbá és ellenőrizhetőbbé kell tennünk ezeket a folyamatokat.
Title(s), language | |
---|---|
language | hungarian |
Subject, content, audience | |
subject | oktatás |
Table of contents | A probléma felvetése és jelentősége open table of contentsA folyamat algoritmikus leírásának módjai Az oktatás algoritmusai és az algoritmusok oktatása Az algoritmus fogalmának helyes alkalmazása a pedagógiai jelenségekre Az eléggé elemi műveletnek és a programozott oktatás lépésnagyságának problémája A didaktikai feladatnak és megoldása, algoritmusának fogalma Az oktatás mint állapotok átalakításának folyamata Az oktatási program kidolgozásának szakaszai Néhány gondolat a programozott oktatás hatékonyságáról Befejezés Jegyzetek Irodalom |
audience | general |
Creators, contributors | |
publisher | Tankönyvkiadó |
contributor | L.N.Landa tanulmánya, Szerkeszti: Illés Lajosné |
Time and places | |
place of publishing | Budapest |
location of physical object | Szendrő |
created | 1966-01-01 |
Attributes | |
medium | paper |
extent | 44,3 MB |
extent | 90. oldal |
format | |
Legal information | |
rightsholder | Magánszemély |
access rights | rights reserved - free access |
Source and data identifiers | |
source | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
identifier | 52401/XIII. |
registration number | L21/2257 |