A tanulás programozása (részlet)

text

A tanítás elméleteit mindenkor a célokban és feladatokban meghatározott tanulói teljesítményekre való tekintettel dolgozták ki. Az elméletekre azonban olyan közvetett és közvetlen irányítás épült, amely a tanítás anyagán kívül a tanító beavatkozását tagolta lépésékre, abban a feltevésben, hogy e lépések maguktól motiválják az összes tanulót, kiváltják bennük a kitűzött célok eléréséhez szükséges tartós erőfeszítéseket.

Title(s), language
language hungarian
Subject, content, audience
subject papír alapú könyv
Table of contents
Bevezetés
Tanulás, gondolkodás, iskola
A tanulás programozása
Irodalom
Névmutató
open table of contents
audience general
Creators, contributors
creator Kiss Árpád
publisher Tankönyvkiadó
Time and places
place of publishing Budapest
location of physical object Szendrő
created 1973-01-01
Attributes
medium paper
extent 170,8 MB
extent 367 oldal
format PDF
Legal information
rightsholder Magánszemély
access rights rights reserved - free access
Source and data identifiers
source Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár
identifier 52537
registration number 371 K52/4957