A tanulás programozása (részlet)
text
A tanítás elméleteit mindenkor a célokban és feladatokban meghatározott tanulói teljesítményekre való tekintettel dolgozták ki. Az elméletekre azonban olyan közvetett és közvetlen irányítás épült, amely a tanítás anyagán kívül a tanító beavatkozását tagolta lépésékre, abban a feltevésben, hogy e lépések maguktól motiválják az összes tanulót, kiváltják bennük a kitűzött célok eléréséhez szükséges tartós erőfeszítéseket.
Title(s), language | |
---|---|
language | hungarian |
Subject, content, audience | |
subject | papír alapú könyv |
Table of contents | Bevezetés open table of contentsTanulás, gondolkodás, iskola A tanulás programozása Irodalom Névmutató |
audience | general |
Creators, contributors | |
creator | Kiss Árpád |
publisher | Tankönyvkiadó |
Time and places | |
place of publishing | Budapest |
location of physical object | Szendrő |
created | 1973-01-01 |
Attributes | |
medium | paper |
extent | 170,8 MB |
extent | 367 oldal |
format | |
Legal information | |
rightsholder | Magánszemély |
access rights | rights reserved - free access |
Source and data identifiers | |
source | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
identifier | 52537 |
registration number | 371 K52/4957 |