Hátrányos helyzetű kisiskolások (részlet)

Feladatsorok a nyelvi-irodalmi-kommunikációs kísérlet gyakorlatából

text

Feladatsorok a nyelvi-irodalmi-kommunikációs kísérlet gyakorlatából

Title(s), language
language hungarian
Subject, content, audience
subject papír alapú könyv
subject nevelési és oktatási témájú szakkönyv
Table of contents
Előszó, Zsolnai József: A művelődési hátrány enyhítésének lehetőségeiről a nyelvi-irodalmi-kommunikációs kísérlet törekvései alapján, Csizmazia Sándor-Zsolnai József: A művelődési hátrány enyhítésének elemi feltétele: a differenciált tanulásszervezés, Kiss Éva: Beszédfejlesztés társas helyzetekben, Zsolnai Józsefné: Helyesejtés, versmondás, Csík Endre-Horváth Éva-Szabó Eszter: Az olvasási kedv fenntartásától az önművelési igény felkeltéséig, Csizmadia Sándorné: Az írástanulás kudarcainak kudarcainak megelőzése, Csizmadia Sándor: A sikeres helyesírás-tanulás lehetőségei, Mezei Éva-Zsolnai Józsefné: Mimetikus játékok: önkifejezés-irodalmi élményszerzés, Máté Magdolna: Önismeret-önértékelés: sikeres társadalmi beilleszkedés, Farkas Julianna: A pedagógus személyisége és a hátrányos helyzetű gyerekek
open table of contents
audience general
Creators, contributors
publisher Tankönyvkiadó
Time and places
place of publishing Budapest
Attributes
medium paper
extent 4,7 MB
extent 266 oldal
format PDF
Legal information
rightsholder Magánszemély
access rights rights reserved - free access
Source and data identifiers
source Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár
identifier ISBN 963 17 7923 8