Hátrányos helyzetű kisiskolások (részlet)
Feladatsorok a nyelvi-irodalmi-kommunikációs kísérlet gyakorlatából
text
Feladatsorok a nyelvi-irodalmi-kommunikációs kísérlet gyakorlatából
Title(s), language | |
---|---|
language | hungarian |
Subject, content, audience | |
subject | papír alapú könyv |
subject | nevelési és oktatási témájú szakkönyv |
Table of contents | Előszó, Zsolnai József: A művelődési hátrány enyhítésének lehetőségeiről a nyelvi-irodalmi-kommunikációs kísérlet törekvései alapján, Csizmazia Sándor-Zsolnai József: A művelődési hátrány enyhítésének elemi feltétele: a differenciált tanulásszervezés, Kiss Éva: Beszédfejlesztés társas helyzetekben, Zsolnai Józsefné: Helyesejtés, versmondás, Csík Endre-Horváth Éva-Szabó Eszter: Az olvasási kedv fenntartásától az önművelési igény felkeltéséig, Csizmadia Sándorné: Az írástanulás kudarcainak kudarcainak megelőzése, Csizmadia Sándor: A sikeres helyesírás-tanulás lehetőségei, Mezei Éva-Zsolnai Józsefné: Mimetikus játékok: önkifejezés-irodalmi élményszerzés, Máté Magdolna: Önismeret-önértékelés: sikeres társadalmi beilleszkedés, Farkas Julianna: A pedagógus személyisége és a hátrányos helyzetű gyerekek open table of contents |
audience | general |
Creators, contributors | |
publisher | Tankönyvkiadó |
Time and places | |
place of publishing | Budapest |
Attributes | |
medium | paper |
extent | 4,7 MB |
extent | 266 oldal |
format | |
Legal information | |
rightsholder | Magánszemély |
access rights | rights reserved - free access |
Source and data identifiers | |
source | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
identifier | ISBN 963 17 7923 8 |