Magyar pedagógia 1965/2-3 (részlet)
A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
text
A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának negyedéves folyóirata. LXV. évfolyam - Új folyam, V. kötet, 2-3. szám
Title(s), language | |
---|---|
is part of | A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
language | hungarian |
Subject, content, audience | |
subject | Pedagógia 1965/2-3 |
subject | Folyóirat |
subject | Papír alapú könyv |
Table of contents | 1945-1965 open table of contentsÁgoston György: Marx Gazdasági-filozófiai kéziratok című művének konceptusa. Lehmann, Heinz és Schneider, Horst (Drezda): Az egységes szocialista köznevelési rendszer kialakításának alapelvei Egyed András: Közösségi nevelés és nevelési szint Kozma Tamás: A néma olvasás szerepe az olvasási készség fejlődésében Bálint Béla: A tanulók önálló munkája a történelemórán Eperjessy Géza: A történelemtanítással kapcsolatos órán- és iskolán kívüli munka Ferenczy Mária: A történelmi fogalomalkotás problémájához egy gimnáziumi I. osztályos óra elemzése alapján Lohr Ferenc: Az iskola és a tanítási célú technikai eszközök Almásy György: Főiskolai hallgatók szellemi munkájának környezeti tényezői Regős János: Az 1879. évi nemzetiségi népoktatási törvény Szemle |
audience | general |
Creators, contributors | |
publisher | Akadémiai Kiadó |
contributor | Főszerkesztő: Nagy Sándor |
Time and places | |
place of publishing | Budapest |
spatial reference | Magyarország |
location of physical object | Szendrő |
created | 1965-01-01 |
Attributes | |
medium | paper |
extent | 92,2 MB |
extent | 156 oldal |
format | |
Legal information | |
rightsholder | Magánszemély |
access rights | rights reserved - free access |
Source and data identifiers | |
source | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |