A differenciált beiskolázás néhány mérőeszköze (részlet)
Személyiségfejlesztés
text
A pedagógia régi igénye a pszichológiával szemben, hogy segítsen a tanulók adottságainak, képességeinek, fejlettségi szintjének megállapításában, pontos mérésében.
Title(s), language | |
---|---|
language | hungarian |
Subject, content, audience | |
subject | papír alapú könyv |
subject | nevelési és oktatási témájú könyv |
subject | Papír alapú könyv |
Table of contents | Bevezetés a képességek és tulajdonságok diagnosztizálása open table of contentsI. 4-5 éves gyermekek teljesítménye a Bender A-próbában II. A Budapesti Binet-teszttel végzett vizsgálatokról III. A Marianne Frostig-féle vizuálja percepciót vizsgáló teszt működésére vonatkozó tapasztalatok ötéves gyermekeknél IV. Emberalak ábrázolásának minősítése a Goodenough-féle eljárással V. A SON-teszttel végzett vizsgálatok tapasztalatai VI. PREFER VII. A 4-5 éves gyermekek fejlettségének vizsgálatára használt eszközök rendszerének elemzése Irodalom |
audience | general |
Creators, contributors | |
creator | Vidákovich Tibor, Gerebenné Várbíró Katalin |
publisher | Akadémiai Kiadó |
Time and places | |
place of publishing | Budapest |
spatial reference | Budapest |
temporal reference | 1989 |
Attributes | |
medium | paper |
extent | 19,2 MB |
extent | 133 oldal |
format | |
Legal information | |
rightsholder | Magánszemély |
access rights | rights reserved - free access |
Source and data identifiers | |
source | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
identifier | ISBN 963 05 5525 5 |
identifier | ISSN 0238-0080 |