A neveléstudomány szaknyelve (részlet)
Neopozitivizmus a polgári pedagógiában
A pedagógia időszerű kérdései külföldön 41.
text
"Az összehasonlító pedagógia az elmúlt évtizedek neveléstudományának nagy fölfedezése. Bár eredete a XIX. századba nyúlik vissza, csak akkor indult fejlődésnek, amikor a kutatók felismerték, hogy az oktatásügyi kérdésekre hasznos válaszokat ad. Az összehasonlító pedagógia eredeti értelme szerint más országok oktatási rendszerének vizsgálata a hazai gyakorlat javítása, megreformálása céljából." A szerző
Title(s), language | |
---|---|
is part of | A pedagógia időszerű kérdései külföldön 40. |
language | hungarian |
Subject, content, audience | |
subject | Nevelétudomány |
subject | Neopozitivizmus |
subject | Papír alapú könyv |
Table of contents | Bevezetés open table of contents1. A nyelvi-logikai analízis mint pedagógiatörténeti jelenség 2. A nyelvi-logikai analízis mint neveléselméleti probléma 3. A nyelvi-logikai analízis mint neveléstudományi módszer |
audience | general |
Creators, contributors | |
creator | Kozma Tamás |
publisher | Tankönyvkiadó |
contributor | Szerkeszti: Illés Lajosné |
Time and places | |
place of publishing | Budapest |
location of physical object | Szendrő |
created | 1974-01-01 |
Attributes | |
medium | paper |
extent | 87,3 MB |
extent | 107 oldal |
format | |
Legal information | |
rightsholder | Magánszemély |
access rights | rights reserved - free access |
Source and data identifiers | |
source | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
source | Oktatástörténeti Gyűjtemény |
identifier | ISBN 963 17 0649 4 |
identifier | 52401/40 |
registration number | 370 K87/4545 |