A neveléstudomány szaknyelve (részlet)

Neopozitivizmus a polgári pedagógiában

A pedagógia időszerű kérdései külföldön 41.

text

"Az összehasonlító pedagógia az elmúlt évtizedek neveléstudományának nagy fölfedezése. Bár eredete a XIX. századba nyúlik vissza, csak akkor indult fejlődésnek, amikor a kutatók felismerték, hogy az oktatásügyi kérdésekre hasznos válaszokat ad. Az összehasonlító pedagógia eredeti értelme szerint más országok oktatási rendszerének vizsgálata a hazai gyakorlat javítása, megreformálása céljából." A szerző

Title(s), language
is part of A pedagógia időszerű kérdései külföldön 40.
language hungarian
Subject, content, audience
subject Nevelétudomány
subject Neopozitivizmus
subject Papír alapú könyv
Table of contents
Bevezetés
1. A nyelvi-logikai analízis mint pedagógiatörténeti jelenség
2. A nyelvi-logikai analízis mint neveléselméleti probléma
3. A nyelvi-logikai analízis mint neveléstudományi módszer
open table of contents
audience general
Creators, contributors
creator Kozma Tamás
publisher Tankönyvkiadó
contributor Szerkeszti: Illés Lajosné
Time and places
place of publishing Budapest
location of physical object Szendrő
created 1974-01-01
Attributes
medium paper
extent 87,3 MB
extent 107 oldal
format PDF
Legal information
rightsholder Magánszemély
access rights rights reserved - free access
Source and data identifiers
source Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár
source Oktatástörténeti Gyűjtemény
identifier ISBN 963 17 0649 4
identifier 52401/40
registration number 370 K87/4545