T.E.T. - A tanári hatékonyság fejlesztése (részlet)

text

A tanárok akkor alkalmazhatják sikeresen a Tanári hatékonyság Fejlesztése módszereit az iskolában, ha együttműködő tanulási környezet támogatja őket az otthonokban. Ezért javasoljuk, hogy vegyék rá diákjaik szüleit a T.E.T.-tel* való megismerkedésre. (A Kiegészítő fejezet foglalkozik a szülők tanári szerepével, és azzal, hogyan lehet jobb tanulási környezetet kialakítani otthon.)

Title(s), language
language hungarian
Subject, content, audience
subject papír alapú könyv
subject nevelési és oktatási témájú könyv
Table of contents
I. Tanár-diák kapcsolatok: A hiányzó láncszem
II. Az eredményes tanár-diák kapcsolat modellje
III. Mit tehetnek a tanárok, ha a diákoknak vannak problémái?
A verbális kommunikáció két fajtája és a diákokra gyakorolt hatásuk: Lajstrom
IV. Az aktív hallgatás sokoldalú felhasználása
V. Mit tehetnek a tanárok, ha a diákok viselkedése gondot okoz nekik?
VI. Hogyan változtattuk meg az osztálytermi környezetet a problémák megelőzése céljából?
VII. Iskolai konfliktusok
VIII. A konfliktusmegoldás vereségmentes módszere
IX. A vereségmentes módszer egyéb alkalmazásai
X. Az értékek összeütközése az iskolában
XI. Tegyük az iskolát tanulásra alkalmasabb hellyé
Kiegészítő fejezet: Hogyan kezeljük a tanulási problémákat otthon?
Köszönetnyilvántartás
Ajánlott olvasmányok
Kapcsolódó magyar nyelvű irodalom
open table of contents
audience general
Creators, contributors
creator Thomas Gordon
publisher Gondolat Kiadó
Time and places
place of publishing Budapest
spatial reference Budapest
location of physical object Szendrő
temporal reference 1990
Attributes
medium paper
extent 42,8 MB
extent 343 oldal
format PDF
Legal information
rightsholder Magánszemély
access rights rights reserved - free access
Source and data identifiers
source Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár
identifier ISBN 963 292 295 1