T.E.T. - A tanári hatékonyság fejlesztése (részlet)
text
A tanárok akkor alkalmazhatják sikeresen a Tanári hatékonyság Fejlesztése módszereit az iskolában, ha együttműködő tanulási környezet támogatja őket az otthonokban. Ezért javasoljuk, hogy vegyék rá diákjaik szüleit a T.E.T.-tel* való megismerkedésre. (A Kiegészítő fejezet foglalkozik a szülők tanári szerepével, és azzal, hogyan lehet jobb tanulási környezetet kialakítani otthon.)
Title(s), language | |
---|---|
language | hungarian |
Subject, content, audience | |
subject | papír alapú könyv |
subject | nevelési és oktatási témájú könyv |
Table of contents | I. Tanár-diák kapcsolatok: A hiányzó láncszem open table of contentsII. Az eredményes tanár-diák kapcsolat modellje III. Mit tehetnek a tanárok, ha a diákoknak vannak problémái? A verbális kommunikáció két fajtája és a diákokra gyakorolt hatásuk: Lajstrom IV. Az aktív hallgatás sokoldalú felhasználása V. Mit tehetnek a tanárok, ha a diákok viselkedése gondot okoz nekik? VI. Hogyan változtattuk meg az osztálytermi környezetet a problémák megelőzése céljából? VII. Iskolai konfliktusok VIII. A konfliktusmegoldás vereségmentes módszere IX. A vereségmentes módszer egyéb alkalmazásai X. Az értékek összeütközése az iskolában XI. Tegyük az iskolát tanulásra alkalmasabb hellyé Kiegészítő fejezet: Hogyan kezeljük a tanulási problémákat otthon? Köszönetnyilvántartás Ajánlott olvasmányok Kapcsolódó magyar nyelvű irodalom |
audience | general |
Creators, contributors | |
creator | Thomas Gordon |
publisher | Gondolat Kiadó |
Time and places | |
place of publishing | Budapest |
spatial reference | Budapest |
location of physical object | Szendrő |
temporal reference | 1990 |
Attributes | |
medium | paper |
extent | 42,8 MB |
extent | 343 oldal |
format | |
Legal information | |
rightsholder | Magánszemély |
access rights | rights reserved - free access |
Source and data identifiers | |
source | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
identifier | ISBN 963 292 295 1 |