Neveléselmélet és Iskolakutatás 1983. II. évfolyam 1. szám (részlet)
Tudományos közlemények
text
"A pedagógus magatartásának a szerep kategóriája segítségével való leírása, elemzése sorában helyet foglaló vizsgálat - egy 1980. telén lezajlott többszempontú empirikus vizsgálat részeként - arra vonatkozóan gyűjtött információkat, miképp oszt a nevelőtestület (a munkamegosztásban formálisan nem is szabályozott mutatók mentén) szerepeket-elsősorban az érzelmi skála mentén, illetve a "teljes élet"-et reprodukáló "kis társadalomnak" tulajdonítható feladatmegosztás alapján." (Trencsényi László)
Title(s), language | |
---|---|
is part of | Neveléselmélet és Iskolakutataás |
language | hungarian |
Subject, content, audience | |
subject | Nevelés, tudomány |
subject | részlet |
Table of contents | A pedagóguskollektíva informális szerepei az általános iskolában open table of contentsIskolai kísérletek Az informatika oktatása és az oktatás informatizálása (J. - C. Simon, L 'éducation et l' Informatisation de la société) A flexibilis feladatmegoldás képessége (M. Carlier, Étude différentielle d'une modalité de la créativité: La flexibilité) |
audience | general |
Creators, contributors | |
publisher | Országon Pedagógiai Intézet Neveléselméleti és Iskolakutatási Önálló Osztálya |
contributor | Szerkesztő: Habermann M. Gusztáv, Felelős szerkesztő: Mihály Ottó |
Time and places | |
place of publishing | Budapest |
location of physical object | Szendrő |
created | 1983-01-01 |
Attributes | |
medium | paper |
extent | 67 oldal |
extent | 36,3 MB |
extent | 22,5 cm |
format | |
Legal information | |
rightsholder | Magánszemély |
access rights | rights reserved - free access |
Source and data identifiers | |
source | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |
identifier | ISBN 963 681 577 1 |
identifier | ISSN 0231-3480 |