Pedagógiai Szemle 1975. szeptember (részlet)
XXV. évfolyam 9. szám
text
A Magyar Pedagógiai Társaság és az Országos Pedagógiai Intézet folyóirata
Title(s), language | |
---|---|
is part of | Pedagógiai Szemle |
language | hungarian |
Subject, content, audience | |
subject | Folyóirat - pedagógia |
subject | részlet |
Table of contents | TANULMÁNYOK open table of contentsNagy Sándor: A deduktív megismerési formák jelentősége az oktatásban Kádárné Fülöp Judit: Cél- és követelményrendszer az értelmes olvasás fejlesztéséhez Szabadi Ilona: Óvodai oktatás - iskolára előkészítés a hazai óvodákban Vámos Vera: Pedagógiai koncepciók Herbert Marcuse filozófiájában Sántha Pál: Középiskolás diákok részvétele a művelődési otthonok rendezvényein FIGYELŐ Bernáth József: A permanens művelődés iskolai megalapozásának néhány kérdése - Kandidátusi értekezés tézisei, 1975. Illés Lajosné: Nemzetközi áttekintés az összehasonlító pedagógiának mint tantárgynak oktatásáról a tanárképzésben Ajánlás az összehasonlító pedagógia oktatására az egyetemi és főiskolai tanárképzésben (MPT összehasonlító pedagógiai szakosztálya) SZEMLE KRÓNIKA IDEGEN NYELVŰ ÖSSZEFOGLALÓK |
audience | general |
Creators, contributors | |
publisher | Ifjúsági Lapkiadó Vállalat |
contributor | Felelős szerkesztő: Balogh László |
Time and places | |
place of publishing | Budapest |
location of physical object | Szendrő |
created | 1975-09-01 |
Attributes | |
medium | paper |
extent | 24 MB |
extent | 95 oldal |
extent | 22,5 cm |
format | |
Legal information | |
rightsholder | Magánszemély |
access rights | rights reserved - free access |
Source and data identifiers | |
source | Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár |