Pedagógiai Szemle 1975. szeptember (részlet)

XXV. évfolyam 9. szám

text

A Magyar Pedagógiai Társaság és az Országos Pedagógiai Intézet folyóirata

Title(s), language
is part of Pedagógiai Szemle
language hungarian
Subject, content, audience
subject Folyóirat - pedagógia
subject részlet
Table of contents
TANULMÁNYOK
Nagy Sándor: A deduktív megismerési formák jelentősége az oktatásban
Kádárné Fülöp Judit: Cél- és követelményrendszer az értelmes olvasás fejlesztéséhez
Szabadi Ilona: Óvodai oktatás - iskolára előkészítés a hazai óvodákban
Vámos Vera: Pedagógiai koncepciók Herbert Marcuse filozófiájában
Sántha Pál: Középiskolás diákok részvétele a művelődési otthonok rendezvényein
FIGYELŐ
Bernáth József: A permanens művelődés iskolai megalapozásának néhány kérdése - Kandidátusi értekezés tézisei, 1975.
Illés Lajosné: Nemzetközi áttekintés az összehasonlító pedagógiának mint tantárgynak oktatásáról a tanárképzésben
Ajánlás az összehasonlító pedagógia oktatására az egyetemi és főiskolai tanárképzésben (MPT összehasonlító pedagógiai szakosztálya)
SZEMLE
KRÓNIKA
IDEGEN NYELVŰ ÖSSZEFOGLALÓK
open table of contents
audience general
Creators, contributors
publisher Ifjúsági Lapkiadó Vállalat
contributor Felelős szerkesztő: Balogh László
Time and places
place of publishing Budapest
location of physical object Szendrő
created 1975-09-01
Attributes
medium paper
extent 24 MB
extent 95 oldal
extent 22,5 cm
format PDF
Legal information
rightsholder Magánszemély
access rights rights reserved - free access
Source and data identifiers
source Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár