A kémiatanítás problémái (részlet)
A tanulók tudásának ellenörzése, értékelése és osztályozása az általános iskolai kémiaoktatásban
A tanulók tudásának ellenőrzése, értékelése és osztályozása az a területe a pedagógiának, amely nap mint nap a legtöbb problémát veti fel. A helyes értékelés és osztályozás igen nagy jelentőséggel bír a személyiség formálásában. A helyes módon történő értékelés fokozza az eredményeket, a helytelen lerontja azokat. A szerző jól ismeri az utóbbi évtizedek didaktikai fejlődésének eredményeit, a változásokat az ellenőrzés-értékelés területén egyaránt. Mivel megszűnt a kémia területén is a szóbeli feleltetés egyeduralma, a gyakorlópedagógusoknak komoly segítséget fog jelenteni az írásbeli számonkérések alkalmával kapcsolatos útmutatások és tanácsok.
Title(s), language | |
---|---|
language | hungarian |
Subject, content, audience | |
subject | Könyv |
subject | kémiaoktatás |
subject | oktatási problémák |
audience | general |
Creators, contributors | |
creator | dr.Sárik Tibor |
publisher | Tankönyvkiadó |
Time and places | |
location of physical object | Szendrő |
date | 1979-04-01 |
Attributes | |
medium | paper |
extent | 43,4 MB |
format | |
Legal information | |
rightsholder | magánszemély |
access rights | rights reserved - free access |
Source and data identifiers | |
source | Közművelődési Központ és Könyvtár |
registration number | 16137 |