A kémiatanítás problémái (részlet)

A tanulók tudásának ellenörzése, értékelése és osztályozása az általános iskolai kémiaoktatásban

text

A tanulók tudásának ellenőrzése, értékelése és osztályozása az a területe a pedagógiának, amely nap mint nap a legtöbb problémát veti fel. A helyes értékelés és osztályozás igen nagy jelentőséggel bír a személyiség formálásában. A helyes módon történő értékelés fokozza az eredményeket, a helytelen lerontja azokat. A szerző jól ismeri az utóbbi évtizedek didaktikai fejlődésének eredményeit, a változásokat az ellenőrzés-értékelés területén egyaránt. Mivel megszűnt a kémia területén is a szóbeli feleltetés egyeduralma, a gyakorlópedagógusoknak komoly segítséget fog jelenteni az írásbeli számonkérések alkalmával kapcsolatos útmutatások és tanácsok.

Title(s), language
language hungarian
Subject, content, audience
subject Könyv
subject kémiaoktatás
subject oktatási problémák
audience general
Creators, contributors
creator dr.Sárik Tibor
publisher Tankönyvkiadó
Time and places
location of physical object Szendrő
date 1979-04-01
Attributes
medium paper
extent 43,4 MB
format PDF
Legal information
rightsholder magánszemély
access rights rights reserved - free access
Source and data identifiers
source Közművelődési Központ és Könyvtár
registration number 16137