Melyiket válasszam? (részlet)
Olvasás-írástanítás 1. osztályban
text
...az egyes metodikai-technikai kérdések körüli nézeteltérések hosszú időn át elterelték a figyelmet a döntő kérdésekről, arról, hogy a gyerek az iskolában az olvasást ... szellemi mozgásként tapasztalja ... a szellemi mozgás ebben az összefüggésben azt jelenti, hogy a gyerekeknek egyéni és társas tapasztalatra kell szert tenniök, melynek fényében az olvasás és az írás tanulás saját kommunikációs lehetőségeik kiszélesítésével egyenlő, és ezért fontos saját életvitelük alakításában.
Title(s), language | |
---|---|
language | hungarian |
Subject, content, audience | |
subject | Könyv |
subject | olvasás-írás |
subject | tanítás |
audience | general |
Creators, contributors | |
publisher | OPI-MM |
Time and places | |
place of publishing | Budapest |
location of physical object | Szendrő |
date | 1990-01-01 |
Attributes | |
medium | paper |
extent | 129 MB |
format | |
Legal information | |
rightsholder | magánszemély |
access rights | rights reserved - free access |
Source and data identifiers | |
source | Közművelődési Központ és Könyvtár |
registration number | 26.633 |