A társadalmi gyakorlat szükségletei és az általános nevelés tartalma (részlet)
Neveléstudomány és társadalmi gyakorlat 9.
text
A legátfogóbb következtetés, melyre a téma tanulmányozása közben jutott az író : a pedagógia fő problémáit- nevezetesen azt, hogy˝mire neveljünk?˝, ˝mivel neveljünk?˝ - elsősorban az össztársadalmi gyakorlat tartalmának és struktúrájának elemzése alapján közelíthetjük meg. Az elméleti analízis azonban csak az egyik megközelítési lehetőség, a másik a nevelési kísérlet.
Title(s), language | |
---|---|
language | hungarian |
Subject, content, audience | |
subject | Papír alapú könyv |
subject | nevelés |
subject | kommunista nevelés |
Table of contents | Előszó open table of contentsI. A probléma határai II. Az alapvető társadalmi tevékenységi módok intézményes közvetítések problémái III.˝Mire neveljünk?˝A kommunista nevelés fő feladata IV. ˝Mivel neveljünk?˝ A nevelő tevékenységek rendszere V. ˝Hogyan neveljünk?˝ A párhuzamos hatás VI. A mindenoldalúság és az ember mindenoldalú fejlesztésének perspektívái |
audience | general |
Creators, contributors | |
creator | Gáspár László |
publisher | Akadémiai Kiadó |
contributor | Koppány Simon, Horváth Márton |
Time and places | |
place of publishing | Budapest |
location of physical object | Szendrő |
created | 1977-01-01 |
Attributes | |
medium | paper |
extent | 60 oldal |
extent | 63,1 MB |
format | |
Legal information | |
rightsholder | Magánszemély |
access rights | rights reserved - free access |
Source and data identifiers | |
source | Oktatástörténeti Gyűjtemény |
identifier | ISBN 963 05 1412 5 |
registration number | 4056 |